On my wishlist [4]


 http://knizni-doupe.cz


Buenos dias,
 tak je asi všem jasné o co půjde v tomto meme. Tento meme je z dílny Book chick city a cílem je zveřejnit knihu, kterou by jste si chtěli do budoucna přečíst. Sice má tento meme vycházet v sobotu, ale já mám na soboty většinou jiné plány, tak bude vycházet každý čtvrtek!

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png




Nějak mě zase popadla chuť psát a tak jsem hned přišla a začala opět psát. V Aktuálních informacích, které najdete dole na stránce, tak bude vždy napsané, co se momentálně chystá a nejnovější povídky na Wattpedu. Ale teď k věci. Pro dnešek jsem si vybrala knihu Volání sirény od české spisovatelky a Tygrova stezka!


Tygrova stezkaVolání sirény
Tygrova stezka na Goodread | Tygrova stezka na webu
Volání sirény na Goodread | Volání sirény na webu


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
První díl s názvem 'Tygrovo prokletí' jsem četla už docela hodně dávno a velice se mi zalíbil. Ovšem to mě ještě nenapadlo, že za půl roku na to budu knihy vyhledávat po tunách a tak jsem se o další díly nějak nezajímala. Nedávno jsem si udělala menší re-reading na tuto knihu a řekla si, že další díly rozhodně musím mít! 
****
Volání sirény je kniha od české spisovatelky, kterou znám trochu déle, ale ještě jsem od ní nic nečetla. Chci se, ale opravedlnit, že jsem chtěla 'Syna Pekel' ovšem vždy jsem v knihukupectví našla jinou knihu, která se mi líbila o něco více a tak se to protahovalo. Ale teď když vydává novou sérii, rozhodně si ji nenechám jen tak utéct!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png 
Četli jste už jednu z těchto knih? Líbila se vám?

1 komentářů:

  1. Obě knihy znám a ani jednu z nich jsem ještě nečetla, ovšem na obě se chystám :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři