How to be fit! | Jak být fit!


T1lVh.png

Buenos dias,

  tak jsem přece jen neodolala a na blog začnu zveřejňovat i články ohledně lifestyle a jiných knížkám vzdálených témat. Jako první jsem si vybrala věc, kterou chtějí všichni- mít normální postavu. Já osobně jsem dělala v jídle strašné blbosti a jsem ráda, že jsem si toho uvědomila dříve, než to zašlo do extrému. Konkrétně na začátku léta jsem podnikala tyto kousky extrémního hubnutí známé jako hladovění. 
No.. dost o mě! V tomto článku vám chci představit věci, které hrají v hubnutí největší roli a tady je prvních pět!



 Prvně než začnu chci říct, že na každého působí jiný druh cvičení a to se odvíjí od vaší postavy. Například když máte tzv. Muffin Top moc vám nepomůžou hubnoucí cviky na zadek a na opak. Nejlepší je podle mě cvičit kardio a to mám z vlastní zkušenosti.  Doufám, že vám tyto rady trochu pomohou, protože i když jsem je začala dodržovat já a trochu si je poupravila z originálů, zhubla jsem, i když si myslím, že to není moc vidět :|, tím se vy zalekněte, protože vy nemáte stejnou postavu a věci na vás mohou působit efektivněji :)



girly stuff | via Tumblr
Vynikající snídaně!
   
 Rada první Snídejte
Ano, chápu, že vám to třeba někdy nevýjde nebo nemáte čas, ale snažte se snídat pravidelně. Určite si například  7:00 jako začátek dne a snídani si dejte v 7:30. Čím dříve, tím lépe se odstartujete do nového dne, ale nezapoměňte se i prospat. Možná si to neuvědomujete, ale i spánek je důležitý faktor(viz. níže). Snídaně by měla být chutná a pestrá. Vyvarujte se býlému pečivu a raději si zakousněte tmavé. 



bed
Keep calm and ...Zzzzz


Rada druhá - Spát se musí, tak i tak. 
Pokud potříte do skupiny lidé kteří by nejraději prochatovali celou noc, snažte se jít spát dříve, ale za to také dříve vstávat. V tomto ohledu mají rodiče a prarodiče pravdu, protože pokud se dostatečně nevyspíte vaše tělo bude unavené, i když to sami třeba nebudete cítit. Nejlépe je spát kolem 9-10 hodin. To znamená, že si jděte lehnout kolem 22:00 a vstaňte třeba v 7:00. Nepřetahujte to ani k 20:00, ale ani ne k 4:00. Najděte si čas, který vám bude osobně vyhovovat. 







[3896]. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-Дневников
Heatly food  is good idea!




Rada třetí - (opět k jídlu) Jezte 5-7x denně
Ta tohle vám ani nemusím vysvětlovat, ale raději to uvedu na správnou míru. Vaše tělo má určitý denní příjem kcal a to by jste měli dodržovat (u mě je to například 1100 kcal). Hlavní je jíst po menších a hlavně zdravých dávkách, jíst pravidelně a dodržovat ty časy a nezůstat hladový, protože to je prý to nejhorší, co můžete udělat.  Rozvažte si den na části a dávejte si po celý čas hubnutí večeře v jeden čas. Každý se někdy utrhne ze řetězu a rozhodně si to nevyčítejte. Jen si řekněte, že zítra to bude lepší






Untitled
Řekneš jednou, pocítíš tisíckrát.

Rada čtvrtá - Hladovky a studené koupele
 Hladovka je vám k ničemu! Ano, zhubnete za ten den, ale není to zdravé, protože někteřá imunita je slabá a jakmile to uděláte několikrát do měsíce( nemusí být za sebou), přestanete automaticky hubnout a už se vám nepodaří dát dolů tolik, kolik ostatní lidé, co hubnou zdravě bez "hladovek". Studená vana je také učiná, ale hezky rychle se z ní onemocní. I když tohle nepatří k zdravým způsobům hubnutí, není to tolik škodlivé, protože zároven se tělo otužuje a tudíž nabírá novou imunitu. Pokud si jednou za čas dáte "studenou vanu" nezapomeňte, že méně je někdy více a nebuďte v ní moc dlouho, protože by vám mohli začít mrznout nehty a později by byly hodně křehké a náchylné ke zlomení. :)


time to workout ;)
30 minut, 4x týdně a jsi fit!


Rada pátá - Necvičte déle než hodinu denně
Cvičení je fajn, ať už kardio nebo jen posilování, ale nemělo by se hnát do extrémů.  Nejlépe je cvičit kolem 30 minut a po té si prostřídat kardio s posilováním na třeba 10 minut. Je jedno jaké cviky si zvolíte, protože se hubne i z obyčejného klouzání po lině( ale z toho by rodiče nemuseli být šťástní)  Také by se mělo cvičit jen 4x-6x do týdne, protože i vaše tělo chce odpočinek, třebaže ho vy necítíte a chcete dál. Pamatujte, že jídelníček je důležitější než cvičení. Raději se tedy soustřeďte na jídlo než na cvičení a kardio. A další věc je cvičení večer. Všechno svalstvo ve vašem těle si po 18:00 chtějí odpočinout a začínají na noc chabnout, v tom případě rozhodně necvičte, protože si tam můžete něco udělat a nepůjde vám usnout.





Poznámky pro vás+ mé zkušenosti:
Věřte mi, že když chcete zhubnout jde to každému! Před skoro půl rokem bych si nemyslela, že by mě to někdy chytlo, ale pak už jsem byla se svou vahou nespokojená a začala jsem. Původně pěkně blbě, protože jsem myslela, že se vše vyřeší hladovkou a pomalu jsem si navykla na dvě jídla denně a to jenom ovoce! Dokud se mi z toho nezatočila hlava a já si uvědomila v tu pravou chvíli, že tohle nikam nevede a začala nanovo. 
Pokud si myslíte, že bez sladkého se neobejdete, jenom si to nalháváte. Nemusíte přestat jíst sladké, protože i to vaše tělo jednou za čas potřebuje, musíte začít se trochu mírnit například není špatné si dát kousek čokoládové tyčinky jednou za čas. Též jsem si myslela, že nezvládnu bez sladkého a  že jakmile mi ho někdo nabídne, skočím po něm. Přes prázdniny jsem se ani jednou nedotkla buchty více než 2x v jeden den a ani mi to nechybí. Moje tělo nepotřebuje tolik sladkého. To samé platí s vodou. Dokonce vám po pár dnech začne i chutnat. A bílé pečivo? Není pro vás problém! Stačí si kupovat něco tmavého a cereálního, ideálně kaiserky, mít toho do zásoby, a dokáže vydržet bez rohlíku celý rok. 

Rozhodně se nezalekněte překážek na vaší cestě, protože jenom tak budete stále silnější. Věřte, běžte a dokažte!

'Hubnoucí' asky, které vám  mohou pomoci:
Chcete další článek o hubnutí? Nějaké otázky?


a19sg


Facebook: Anika Rodriguez
Ask: www.ask.fm/ajikaaja
Email: AnikaRodriguez@seznam.cz


1 komentářů:

  1. Ahoj, na mojom blogu http://oodla.blogspot.sk/ dole je odkaz na bezplatnu konzultaciu, kde vam zostavi vyzivovy poradca zdarma jedalnicek a cviky. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři