Once upon a Time - Doupě (L.J.Smith)


Once upon a Time

...je meme projekt, který je v češtině známý spíše jako 'bylo nebylo', a je pořádané pod štítem blogu Kath. Cílem projektu je zveřejnit  první větu z knihy, kterou právě čtete. 
 

"Nešlo ani tak o lov, jako o zabíjení. Právě to přivedlo Gordieho Wilsona toho slunečného květnového rána do předhůří Santa Any." 

Z minulého článku jste si mohli všimnout, že mi přišly dvě nové krásky do knihovničky, bylo docela těžké vybrat, kterou budu číst jako první, ale nakonec to tedy vyhrála Zakázaná hra: Doupě od autorky Upířích deníků. Doupě je druhý díl série, která se mi hodně zalíbila. Momentálně se přiznám, že knihu nemám rozečtenou, ale ještě odpoledne se na to vrhnu. Řeknu však, že obálka je opravdu skvělá a celkově ty díly vypadají vedle sebe nádherně. No, jsem zvědavá, co mám čekat, první úryvek knihy zní vskutku zajímavě a já se do toho pustím asi hned!

Jakou knihu máte tento první týden v listopadu rozečtenou vy?
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři