Once upon a time - Bílý kůň

zyF6t.png
Aby se nezdály tyto meme projekty tak nudné, tak si dovoluji k tomuto přidat takový menší bonus. Kromě tedy první věty v knize, o kterou vás neošidím, napíšu i menší úryvek. Budu se snažit najít nějaký zajímavý a takový, aby vám toho co nejméně řekl o spoilerech. Pro první zkoušku tohoto nového systému  se skvěle hodí kniha od autorka Alex Adamsové - Bílý kůň. První díl dystopické trilogie. Mimochodem, všimli jste si, že skoro všechny dystopie mají pouze tři díly? :)
_____________________________________________
Švýcar mě odchytí na palubě. "Ta tvoje pitomá kámoška chce potrat."
"Ne, nechce."
"Kdo jsi, abys za ni rozhodovala? Copak to není její tělo? Vy,Američani...Každý život je vám posvátný, jen když se vám to zrovna hodí."
str. 146 | Bílý kůň(Alex Adams)
Když mi přišla domů, byla jsem unešená její obálkou a nemohla se dočkat na docela chválený příběh. Už mi zbývá pár stran do konce a musím říct, že jsem čekala maličko více. Styl autorky je takový rozházený, chvilku mě to neuvěřitelně baví. Ta atmosféra je tajemná, smrtící, smutná, ale pak se najednou nemohu k četbě dostat a začíst se mi zase chvíli trvá. Knihu bych hned ze začátku mohla popsat jako typickou vyvražďovačku, už zemřelo spousty lidí a ještě čekám, že několik jich zemře. Pár zvratů už jsem taky zažila. Bilý kůň mě zatím nezklamal, ale určitě bych se vsadila, že by to dokázala napsat lépe, zajímavěji. 
Jen se na mě podívejte: nechci, aby si můj psychoterapeut myslel, že jsem blázen.
vo8qp.jpg
________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři