Unboxing - Fragment 0.2

5tD4Y.jpg
Neuplynula ani tak dlouhá doba a už zase unboxing? Andy, co se to děje? Nic vůbec ni. Jeno jsem to náhodou stihla vyfotit, protože sestra nebyla doma a já měla klid. Unboxing nemusím představovat, protože hned jdeme otvírat balíček od Fragmentu s jednou knihou, kterou už jste tedy na blogu mohli vidět...

ImNWu
stKaE
4T6fL
jEVbg

No já nevím, jak vy, ale mě se tak líbí ty obálky pohromadě! Ale kniha není o obálce, a tak se už těším i na celý ten konec.... a prý má být dost zajímavý(!)  Děkuji nakladatelství Fragment za zaslání, protože bez nich byste tu už za nedlouho nemohli mít recenzi.
Tak co, líbí se vám taky? 

___________________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

2 komentářů:

  1. Závidím a gratuluji ke krásným výtiskům, jsem zvědavá na recenzi, ani jeden díl jsem dosud nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji..:)Myslím si, že zrovna tato trilogie je fakt hezky napsaná, rozhodně se na ní někdy mrkni. ;)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři