Kniha jako seriál | first


kIdEz.jpg
Buenos dias, tento článek plánuji už přinejmenším dva týdny -ještě před lyžákem jsem o něm přemýšlela - a teprve teď mě chytla taková ta nálada na tyto články. Samo o sobě poslední dobou opět píšu příběhy, což je zázrak, protože už jsem si myslela, že se k tomu nikdy nevrátím. Díkybohu, že si to moje mysl rozmyslela. No.. oč vlastně v tomto článku a asi v neurčito další půjde?

Představím vám pár knih, které mě natolik okouzlily, že jsem si říkala, že by z nich byl dobrý seriál popřípadě film.
Postavy a herce řadím podle toho, jak se jeví mě, jak na mě působí, jak stejný mají charakter. Hodnotím i podle rolí v jiných filmech [ :) ]
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

SELEKCE | Kiera Cass
BI7LQ
Jennifer Lawrence AKA America Singer
O tom už jsem mluvila v recenzi na tuto knihu a mluvit o tom budu i teď. Tato kniha mě uchvátila tak, že si to troufnu tvrdit. Kdyby se adaptace chytil dobrý režisér, mohlo by z toho vzniknout poměrně hezké možná i romantické dílo. Nemůžu si pomoci, ale hlavní roli by hrála Jennifer Lawrance. Ano, já vím.. ta už hraje v jedné dystopii, ale ona by se na tu roli docela i hodila! Obě byli na začátku drsné, nepřípustné, nechtěli, odporovali, ale pak se uklidnili a pochopili, že musí na oko dělat, že jdou s davem. A kde by se natáčelo? Zaručeně v jednom z Rakouským zámků! Jennifer bych nenutila do žádných radikálních změn. 
Takže už asi víte, kdo by měl tento film zrežírovat.. *ukazuje na sebe* [:D]
* * *
SÉRIE CASSIE PALMER | Karren Chance
qgHIZ.jpg
Elena Gilbert AKA Cassie Palmer
Tuto sérii moc z vás zřejmě nezná, ale sama za sebe mohu říct, že knihy této spisovatelky byli první, které jsem kdy přečetla bleskovou rychlostí a téměř jí musím děkovat, že mě nakopla tímto směrem. Nebýt jí, nikdy by nevznikla Anika Rodriguez, nikdy bych nezačala psát povídky a tudíž bych se ani nedostala k blogování. Její sérii bych popsala jako spíše pro dospělejší čtenáře než kategorie 14 a méně. I když jde o napínavé a čtivé knihy, je trochu těžší se v tom někdy vyznat..alespoň pro mě to tak bylo. Kdybych byla já režisérkou a měla bych natočit tyto knihy, patrně bych je rozdělila do několika dílů celovečerních filmů. Ovšem tady nastává zádrhel..nevím koho bych obsadila na hlavní roli. V mysli mi splývá s postavou Cassie seriálová Elena Gilbert, protože mi vesměs Elena příjde podobná s Cassie, ale Nina Dobrev mi s Cassie nesedí. Prozatím je to Elena, ne Nina, ale Elena... Natočíme jí vlasy, možná obarvíme, přiděláme pár kil navíc.. tadá!
* * *
HON | Andrew Fukuda
6xNsu
Ray Stevenson AKA Vládce (?) 
Já jsem byla a jsem z knihy nadšená a nemohu se dočkat na Past. Už v té době, co jsem jí četla, jsem přemýšlela nad filmovou adaptací a byla jsem rozhodnuta okamžitě, kdo by si zasloužil hrát hlavní roli - alespoň v mých očích. Na roli Gena by se mi nesmírně hodil poměrně neznámý herec Chris Massoglia, který si zahrál ve filmu po boku Joshe Huthersona už jako šestnáctiletý. Říkejte co chcete, ale v mých očích je to zaručený Gen! V této knize jsem jistá ještě s jednou rolí a to s rolí Vládce, kterou bych ušila na míru pro herce Reye Stevensona. Přidělejte Stevensonovi trochu delší vlasy, dobrý oblek, oholte ho a máte Vládce jakoby z knihy vypadl..Chrisovi trochu ulízneme vlasy, možná změníme styl.. a je tu Gen!

Koho byste obsadili do těchto tří titulů? Shodujeme se alespoň v něčem nebo jsou naše názory totálně odlišné?





0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři