SHIRTINATOR | Trička jsou potřeba II.





Tak a tričko dorazilo a dokonce jsem čekala, že tu bude tam za týden a ne do pár dní. Návrh jsem zaslala myslím si, že někdy v úterý, teď je pátek a tričko dorazilo, takže já jsem 100% spokojená, protože jsem se na tričko velice těšila. Dorazilo v odpoledních hodinách, kdy jsem byla doma a asi si dokážete představit to překvapení, kdy čekáte, že triko dorazí až někdy příští týden, a on vám zavolá kurýr, že je na cestě...

V prvním článku jsme se podívali na to, jak jsem si těžce vybírala a v dnešní si ho konečně ukážeme!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Oceňuji, že shirtinator posílá své zboží kurýrem, protože kolikrát se stalo, že nikdo nebyl doma, a tak musela moje pošta zůstat přes víkend na poště. Kurýr mě informoval, že by měl být kolem odpoledních hodin u nás a zda bude někdo z nás doba...byl, dokonce jsem byla doma i já, takže tričko šlo hned do mých rukou. 
Komunikace mezi týmem a mnou byla bezproblémová a na myslím, že by byli ochotní opravdu na všechno odpovědět, což je super vědět, protože zrovna nedávno jsem slyšela a případu z linek na reklamaci, kde byla dotyčná paní asi silně pod svým dnem, protože dohádat se s paní, která přišla reklamovat věc, a pak jí ještě poslat někam, není zrovna ukázkový způsob chování. Nehledě na to, že to kazí reputaci celé společnosti.
6vFW3.pngA teď bych už řekla něco o tričku a slíbené fotky, protože na to tu asi všichni čekáme, že ano? 
Potvrdím jen to, co psala už spousta blogerů, triko je opravdu z bavlny, což vidím jako plus pro lidi, co mají menší problémy s oblečením z něčeho jiného než ze 100% bavlny. Takže čistě teoreticky se služba hodí pro opravdu každého. Na barvy nemám co říct, nejsou vybledlé. Materiál není průhledný a celkově je mi příjemný. 
Bílý nápis působí opravdu dobře a  na dotek je to 'guma' a jestli kvalitní, to se ukáže až se několikrát vypere. Oceňuji, že na stránkách jsou přidělané fotky, jak vypadá S na 70 kilech, jak na 42 kilech. Objednala jsem si S a jsem s ním spokojená, padne mi na tělo dobře.


lI1qT.jpg
uObr2.jpg
Potisk se vyvedl velice dobře, jak zepředu, tak zezadu, i když vidím nepatrné posunutí mezery mezi 'keep' a 'calm'. Naštěstí mi to nějak nevadí a nevidím v to problém. Je to jen drobná chybka.. S tričkem jsem maximálně spokojená a s shopem též! S čím nejsem spokojená, je kvalita  fotoaparátu mamky, nedivím se, že si na něj stěžuje. 
Tričko určitě jede se mnou na lyžák, kde se ještě rozmyslím, zda v něm budu spát, ale na to je mi ho až moc líto...vidím to na denní nošení už jenom kvůli dobře padnoucí velikosti, ve které bych spát nemohla.



Děkuji SHIRTINATOR za poskytnutí spolupráce a za milou komunikaci, velice si jí vážím. 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři