Once upon a time [17]


q7Wwy.png
Buenos dias, 
cílem tohoto projektu je zveřejnit jednu či dvě věty(podle délky) z knihy, kterou právě čtete. Na naší blogové scéně je projekt známý spíše jako 'Bylo nebylo' a na Booktuberské scéně jako 'Týden s knížkou'.

Dnešní díl by to nebyla jiné kniha než Volání sirény: Pomsta aneb druhý díl na Volání sirény, který uzavírá tuto českou sérii. 

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png 

Databáze knih

"Občas vážně přemýšlela o tom, že je toto městečko prokleté."
PT0rd.png



Tak po velice povedeném prvním dílu jsem se pustila do druhého dílu a to bez jakékoliv pauzy. Momentálně už ji mám dočtenou a už mi leží v poličce a teda musím říct, že jsem mnohem spokojenější než při prvním díle!Konečně jsem se zbavila protivného Liama a Larissa se tam objevuje opravdu zřídka. Zato jsem se dokonale vžila do postavy Noel, byla mi po celé čtení opravdu blízká a skoro jsem v ní viděla obraz sebe. No.. a Derren je Derren, ale v Pomstě dostal trochu více prostoru a za to jsem opravdu ráda. Kniha má o sto stran více a vůbec to nebylo na škodu, ba dokonce si myslím, že je to mnohem lepší!
Pokud se vám z nějakého důvodu první díl nelíbil, nejsem si jistá, zda se vám tento bude líbit, ale pokud se vám i jen trochu líbil, druhý bude taky a možná více! 


Četli jste knihu od této české spisovatelky? Zda-li ano, líbila se vám?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři