Once upon a time [16]


q7Wwy.png

Buenos dias,
 cílem tohoto projektu je zveřejnit první větu či dvě z knihy, kterou právě čtete, chystáte se číst a nebo jste právě teď přečetli a nemáte jinou rozečtenou. Na české blogové scéně je tento meme projekt známý spíše jako 'Bylo nebylo'. 


Momentálně mám rozečtenou knihu od české autorky-  Volání Sirény: Prokletí..


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Databáze knih

PT0rd.png
V knize jsem dnes skončila skoro na konci a musím se přiznat, že jsem příjemně zaskočená. Hodně jsem vnímala kritiku na Michaelu Burdovou a její knihy, že jsem se k nim do nedávna raději nepřibližovala. Když jsem však odolala pokušení zkusit Syna Pekel, už neodolala si přečíst její nejnovější sériii dvou knih s názvem 'Volání sirény'.
České autory příliš nečtu, protože většinou mě jejich tituly nezaujaly. Snad jedinou výjimkou byli Klauni, do kterých jsem se docela začetla.
Jsem zvědavá, jak se to bude dál, ale zatím jsem opravdu spokojená a musí uznat, že jse autorku podceňovala. Děj se odehrává v minulosti ve středověku, což je pro mě naprostý ráj, protože tu dobu opravdu miluji a zkrátka si myslím, že atmosféra příběhu je opravdu dobře zasazená.  Alespoň tak to vidím já...

Znáte knihu či jste ji četli? Jaký na ni máte názor vy?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři