The Walking dead | 4.part




http://nd06.jxs.cz/132/995/1c1f8eb931_99349087_o2.png
 Buenos dias, uplynulo pár týdnu od třetí části tohoto seriálového challenge. No a tak to jdu napravit. Pokud jste fanouškem tohoto post apocalyptického seriálu, který u nás běží na stanici Prima Cool, určitě se nezapoměňte do challenge připojit.  De čtvrté části tohoto challenge proberu další tři čtyři body.
Pro dnešek odběhneme od pochmurného tématu minulého článku a zastavíme se na bodu::
#9 #10 #11
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Scéna, která tě rozesmála
Tak těch je rozhodně více než jen jedna, protože Daryl neustále dělá něco šíleného a vždy u toho pronese tu svoji klidně drsnou hláška. Ovšem nejvíce si vzpomínám na Ricka v nemocniční košili v úplném začátku seriálu. Je to celá poznávací scéna celého seriálu. Navíc to byl můj první díl, takže jsem byla opravdu nadšená z toho všeho.
Ještě jsem nevěděla, co od seriálu očekávat a tak jsem jen slepě důvěřovala a snažila se pochytit co nejvíce děje. Je nostaligické si vzpomenout, jak to všechno začalo...

 
Scéna, která tě rozbrečela
Rozbrečeli mě snad všechny postavy, co odešli. V prvé řadě to byla scéna ve čtvrté řadě seriálu, kdy se naposledy rozhlédly Lizzie a Mica.   V jednu chvíli přišla jedna smrt, která mě více překvapila a naprosto rozčílila a v druhou chvíli už Carol chystala druhou smrt. Ovšem ta druhá mě ani příliš nerozsmutnila, protože jsem dotyčnou neměla příliš ráda, ale ta prví mě zamrzela a v tu chvíli jsem opravdu měla kousek od slz.Pro člověka, který The Walking dead sleduje opravdu často , je to silná emoční scéna...





Scéna, která ti vzala slova
Opět stejný problém jako u předešlých dvou -  je jich velice moc. Za takovou scénu, ale považuji první  díl páté série. Dlouho jsme na ten díl čekala a v kalendáři jsem si téměř odškrtávala dny do začátku nové sérii. Když konečně přišla a já uviděla první díl, nezmohla jsme se na slova. Byla jsem unešená z toho, co dokázali ze seriálu udělat a jak napínavé to udělali. Měla jsem nervy jako provázky a mozek mi každou chvíli chtěl vypovědět. Až takový pocit jsem prožívala při sledování. A teď už přímo k té oné scéně. Naši mužští hrdinové se nakláněli nad žlábkem, ruce svázané, ústa přikrytá, a čekali na smrt.  V tu chvíli jsem neměla slova, byla jsem naštvaná a přitom nemohla uvěřit, že by se tohle mohlo stát. Smýkaly se mnou emoce. Po dlouhé pauze, kdy jste se mohli dívat jen na staré díly, vám předhodili už tak 'živou' scénu.

"No sancuary"



Sleduješ The Walking dead? Chceš? Jak se ti líbí?
post signature


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři