Once upon a time [10]


Buenos dias, speciální díl Once upon a time je konečně tady. Tento projekt je na knižní scéně velice známý spíše pod názvem 'Bylo nebylo'. Hlavním cílem tohoto denního meme je zveřejnit jednu větu z vaší knihy, kterou právě čtete nebo se v nejbližší době číst chystáte. 
Pro speciál jsem si zvolila také novou knihu od nakladateství Host - Stůj při mně!

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Ještě na úvod bych chtěla říct, že včera měl vyjít už první speciální článek na Vánoce, ale kvůli nepřízni elektřiny jsem musela trochu poposunout všechny články, tak snad už zítra to výjde!

Stůj při mně
Stůj při mně na Databázi knih


"Ten den, kdy jsem přišla o své dítě. bylo báječné počasí, slunce svítilo,polovina města bylo venku, na očích sluneční brýle a na tváři úsměv."
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
PT0rd.png
"Všechno je jedno poprvé," řekla jsem si a šla do toho! Kniha mě přilákala působivým obalem a docela zajímavou anotací. Nikdy předtím jsem tento žárn příliš nečetla, protože jsem nenašla knih, která by mě upoutala, ale myslímsi, že tahe by to mohla splnit. Není nějak extrémně velká, ale zase úplná tyčka to taky není. Jsem na ní zvědavá, zda bude tak dobrá, jak se tváří....
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Viděli jste jí už někdě? Přečetli byste jí?
post signature














0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři