Nedělní siesta #11


yZLDF.jpg   


Buenos dias, dnes opět na čas! Nedělní siesta je můj osobní projekt speciálně pro blog, ve kterém se jako čtenář dozvíte, ja probíhal můj týden, moje pocity. Zkrátka takový rekapitulace celého týdne u mně v životě. V článku najdete menší střípky z mého života.

 Jde o trochu delší články, které se ne všem líbí





 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


December 😊
Random picture #1
 Pondělí bylo docela příjemné, protože ve třídě nebyli žádní kluci, protože dojeli na turnaj. A střídali se na nás dvě učitelky, takže to dopadlo tak, že jsme se učili jenom jednu dvě hodiny z osmi! Odpoledne jsme pak museli péct perníčky v rámci pracovních činností, aby se pak rozdali zrovna dnes a rozsvicování vánočního stromečku v dědině. Až na to, že mě pečení moc nebaví, protože vím, že to stejně jíst nebudu, tak celý den byl celkem fajn. Ten den ráno přijel zase taťka  na pár dní než zase odjede. Vůbec nevím, jestli bude na Mikuláše doma, ale na to si člověk už trochu zvykne a moc mu to nevadí. Zkrátka je to práce a myslím si, že to tátu baví nebo alespoň bavilo. Jsem docela ráda, že má zrovna tuhle. Je to fajn práce :)


V úterý jsme odevzdávali protokoly do chemie a já ho kupodivu měla už od minulého týdne. Normálně bych se na to mohla ___, ale jde o chemii a tak mám docela přísnou, ale hodnou učitelku, takže zapomenou nemám v plánu. Odpoledne už se táta přeřadit do své Vánoční nálady a chce abychom chodili na dlouhé procházky přes lesy. Tak proč ne? Šla jsem tedy s ním si projít kolem dokola vesnici a nakonec jsme skončili u babičky  tím, že bych jí měla říct, co bych chtěla k Vánocům. Ovšem já už to mám dlouho promyšlené! 26.11 vyšel poslední díl Ságy Lartena Hroozleyho a já ho už den po tom mám objednaný, ovšem na babičinu adresu, takže to budu muset přečkat. Taky jsme se bavili o termo prádlu, ale o tom bude celý jeden článek nazvaný klasicky 'WISHLIST'. Bude to samozřejmě vánoční speciál.
Okrem tohoto vánočního článku plánuji ještě tři nebo dva!
、
Random picture
Ve středu nad ránem jsem dokončila stahování programu Sony Vegas a tak konečně se v něm učím stříhat. Ze školy jsem přišla a hned jsem si zasedla k notebooku, abych alespoň trochu se v tom naučila. Nevím, co mě to tak popadlo, ale budu to potřebovat i co se týče budoucích přihlášek na školu, to vím jistě.
Ve čtvrtek jem si konečně stáhla další díl TWD, který byl odvysílán v neděli!Jak já ten seriál zbožňuji! Opravdu mě tvůrci zase překvapili, stejně jako štáb The Originals, na které jsem se taky ve čtvrtek dívala. Upíří deníky nemám ráda, tak jako The Originals a hlavně vůli Klusovi. Odpoledne po obědě jsme neměli mít informatiku, ale já jsem takový ___, že jsem si nezjistila, že nakonec máme, takže jsem šla domů. Na moji obhajobu, že jsem nic doma nedělala, jsem dělala! Opět to byl Photoshop, takže jsem vlastně nic nezameškala.







Pátek utekl opět docela rychle a táta opět odjel do práce brzy nad ránem. Tentokrát tu byl docela dlouho, většinou se doma zdrží tak dva tři dny. Sestra byla až do 18:00 někde venku a na kroužkách, takže já jsem měla volný celý byt a pak přišla mamka s tím, že by se chtěla kouknout na nějaký film. Okamžitě jsem jí na flesh disk přitáhla 'Upírův pomocník' spíše známého jako 'Cirque du freak' a  moje dvě srdcovky 'Van Helsing' a český muzikál Dracula.Ale jelikož do té doby přišla babička, rozhodla se, že si to nechá na sobotu. Teprve večer jsem si všimla, že máme nové potahy na křesle a gauči a to dost drahé :/, ale jsou hezké. Nádherně ladí do oranžové na zdi.
christmas tumblr - Google Search
Random picture
Navíc jsem se dozvěděla, že přímo tam, kde mi budeme lyžovat, jede i několik Youtuberů  kvůli Iccampu, takže bych byla nejšťastnější, kdybych tam takového Stejka potkala. Budu doufat! [:D]
Ráno v sobotu jsme stávala nezvykle brzy, ale to bude tou tmou venku.Trochu mě štve, že je taková tma venku jak ráno, tak pak večer. Jdu do školy, je tma, příjdu ze školy, je tma...Jinak moje klasická sobota. Koukla jsem na pár dílů nějakého seriálu, šla se projít se psem, vyřádila se ve Photoshopu a v Sony Vegas, zjistila, že se z mého počítače stává bedna pro viry :D. Jediné, co nedělám je, že jsem se byla kouknout na několik příkladů z mnohočlenů, protože si potřebuji podruhé opravit známu, aby tam to 3/4 nebylo. Večer se najednou máma rozhodla, že se tedy podívá na ty filmy. 


 Sotva, co zapla první film, už jsem byla u televize a sledovala s ní. Já upřímně říkám, že nejlepšího Dráculu, který byl, je a bude, hraje jednoznačně Daniel Hůlka a úplně v tom původním znění. Jako muzikál doporučuji! Nádherná scéna, skvělý příběh a dobří zpěváci. Dracula byl jeden ze spouštěčů mé 'upíří posedlosti'. Na Van Helsinga jsme taky stihli kouknout a na to máma říká, že to kdysi dávno viděla a dál to neřešila. To já jsem si v hlavě opakovala Draculovu scénu, kdy mluví s Van Helsingem na jeho hradě [:D]. No a 'Cirque du freak' si schovala na dnešek, tak jsem zvědavá, co na něj bude říkat.
Gif
Random picture
 Tím jsme u neděle! Sestra má dnes několik zkoušek se ZUŠ a tak jí máma bude vozit a já tak budu mít klid. Plánuji dnes ještě něco uvařit, tedy pokud bude z čeho, protože jsem včera měla jít do obchodu, ale nešla [:/] Z dneška se nejvíce těším na rozsvicování stromku v dědině, protože to je poprvé za můj život, co tu něco takového je. No, a už jen pár dní a je tu Mikuláš. Včera jsem volala s tátou a ten se mě ptal, co tedy chci koupit na Mikuláše, když je někde v nějakým obchodu a mají tam slevy. Skončilo to čtvrt hodinovým rozhovorem na téma 'Sladkosti jsou k ničemu' [:DD]. Nakonec mi tedy, i přes mé kecy, že nic nechci, koupí jen adventní kalendář s čokoládou, jinak to bude ovoce a sušené ovoce. Zkrátka to, co mi chutná nejvíce..


🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
Random picture
Týden byl trochu chudý na články, ale tak teď v prosinci už to chci vynahradit těmi vánočními speciály. Bude to TAG, wishlist, random post a ještě jenom, o kterém zatím jen váhám + tedy připravovaný velký projekt, který ještě taky není úplně potvrzený. V týdnu jsem dočetla Oběť Molochovi a připravuji se číst možná další. Z mé povídkářské duše jsem na Wattpad opět nic neumístila, ale pracuji pilně na 'Bradleyho denících', u kterých jsem oslavila 70 stránek. Mám přepsanou recenzi na 'Dotkni se temnoty' a připravuji i na druhý díl, protože letos chci třetí díl, tak ať to tu mám trochu pohromadě.

A jaký jste měli týden vy? Znáte muzikálového Dráculu, co na něj říkáte?



post signature

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři