The Walking dead challenge | 3.part





http://nd06.jxs.cz/132/995/1c1f8eb931_99349087_o2.png
Buenos dias, koukla jsem do článků a zjistila, že jsem už téměř měsíc nevydala další část k The Walking dead challenge. Okamžitě jsem to musela napravit! Veškeré informace naleznete v informacích! Pokud jste též fanoušcitohoto post-apocalyptického seriálů, který u nás běží na stanici Prima COOL, neváhejte a pojďte se se mnou podělit o vaše názory.
Dnes to budou konkrétně body:
 #3 #4 #5
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png




Zrovna tyto tři body jsou v něčem společné, popisují mou příliš neoblíbenou postavu. Má nejneoblíbenější mužská postava je jednoznačně Shane. Ten chlap mě už od začátku dost deprimoval a docela si nedokážu představit, jak se seriál vyvíjí s ním. Vím, že to zní hrozně z lidského hlediska, ale jsem ráda, že to Rick pochopil. Nechtěla bych zbytečně prozrazovat děj druhé série fanouškům, kteří začali koukat, ale věřte mi, že to pěkně schytá [možná]. Jeho postava na mě působila chladně a i když nejsem typický příznivec Lori, nebyla jsem ráda, když se bavil s Carlem nebo s Lori. Udělal obrovskou chybu, která možná Rickovu rodinu zachránila, ale zároveň sám sebe odsoudil.







Nejméně oblíbená ženská postava je podle mé osoby trochu těžká otázka, protože v průběhu sérií se můj názor hodně měnil. Začalo to asi Beth, kterou jsem po boku Daryla vůbec nesnesla a neměla jsme ji ráda, ale pak se to nějak přehouplo a já pochopila, že Daryl je prostě ke Carol. Přestala jsem si Beth všímat a teď když mám za sebou 'Slabtown', což je díl páté série, je mi jí docela dost líto a chybí mi. Momentální osoba, kterou nemusím je Andrea. To ona mi způsobila šok, když náhodou vystřelila po jednom důležitém člověku. Její role však byla zahrána překrásně a herečka se mi v té roli opravdu líbila. Ani nevím, proč si mé nesympatie získala, ale bude to jejím chování v druhé sérii, když prožívala krizi.

 
O post nejotravnější postavy se však uchází jenom jedna  - Lori!Asi jsem vás teď hodně zaskočila, ale bohužel je to pravda. Neříkám, že jsem jí neměla ráda, ale stále mi připadala jako nějaká uřvaná bloncka a přitom to byla celkem silná žena. Nelíbily se mi ty její názory a chování vůči Rickovi na přelomu druhé a třetí série. Ovšem nadruhou stranu jsem jí měla hodně ráda, hlavně díky té smutné scéně ve věznici. Byla to schopná a silná žena...

Na příští part se můžete těšit tak do tří týdnů. Snad jsem vám moc neprozradila a přitom vám to hezky naznačila.
Sleduješ The Walking dead? Chceš? Jak se ti líbí?


post signature

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři