Nedělní siesta #9 - La Belle etla Bete


 yZLDF.jpg

Buenos dias, s koncem týden přichází i Nedělní siesta, což je menší osobní projekt, jehož cílem je říct, jak proběhl uplynulý týden z hlediska blogera. Takže si můžete vzít čaj, sednou si a přečíst si, jak se můj týden vydařil nebo ne. 
Článek není tak úplně projekt, ale jde o pravidelný článek, který tu dnes uvidíte již po deváté!



http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


 V  pondělí nás známkovali z lezení na tyč a já se musím pochválit, protože nejednou jsem sebrala všechnu sílu a vylezla [:D]. Já jsem nikdy nepatřila mezi ty hubené, ale zase si nemyslím, že jsem teď tlustá [byla jsem], i tak to pro mě bylo příjemně nepříjemné, protože jsem si opět rozedřela celou nohu. Učitelé nás kupodivu příliš nezkoušeli, i když nás příští týden čekají třídní schůzky, ze kterých nemám moc strach. Ještě v podvečer jsem stihla mrknout na další díl The Walking dead a musím říct, že jsem se poprvé za těch 5 sérií nudila. Tento díl se mi vůbec nelíbil a doufám, že to dnes bude lepší. 

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/10808717_1503587676573675_1383412437_n.jpg
Můj "Talent" :D


Úterý je den, který nikdo nemá rád.. alespoň nikdo od nás. Máme všechny jazyky skoro za sebou a odpoledne chemii a fyziku. Opravdu den na zabití. Angličtina by ještě ušla a čeština někdy také, ale ta němčina mě brzy dorazí úplně. Je mi to nepříjemné mluvit tám jazykem. Může mi někdo vysvětlit, proč se učíme německy, když španělština je rozšířenější? Němci a Rusové - to jsou národy, které příliš nemusím. Přežít jsem to musela a úterý proběhlo celkem rychle...
Ve středu sme narychlo museli jet s mámou nakupovat, protože v pátek bylo vyhlášení ligy hasičů a já potřebovala černé, lehké boty. Po hodině v DM, kde jsem nic nepotřebovala, ale prostě tam být musela, jsem konečně začla do Deichmannu a vybrala si černé botky. Večer mě chytla nějaká psavá nálada a já dokončila dalších několik stránek z 'Bradleyho deníků', z 'Vampire nation' a z 'Život na nic', ale ještě dlouho se na Wattpadu neobjeví, protože je čeká korekce a chci si je trochu ponechat do zásoby. 
Ve čtvrtek mě čekal nějaký děsivý den, protože jsem schytala dvě čtyřky [!], což je poprvé za rok. Jedna ze Zeměpisu, kterou jsem si naštěstí opravila trochu jedničkou a druhá z Fyziky kvůli blbýmu výpočtu, ale dobré je, že jsem vzoreček uměla. Nakonec jsem se u učitelky přimluvila a dostala 3/4. Odpoledne jsem už byla v klidu, protože jsem se těšila na IP kroužek. Měli jsme rozdělané animace a když jsme to měli, dělali jsme nějaké vánoční přání. Bohužel jsem asi měla opravdu divný den, protože co jsem jindy zvládala dobře, jsem kazila a nedařilo se mi zaboha spojit dva obrázky. [ -_-]

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/1389937_1483445841936394_479534709_n.jpg
Sledování TWD na Istagramu


Na pátek jsem se těšila a bála zároveň. Důležité je, že jsme dostala dvě úžasné známy z češtiny a podle hodnocení učitele jsem 'sečtilá'. Okamžitě jsem si vzpomněla na Divergenci a kam bych asi tak patřila [:D]. No.. a odpoledne to přišlo. V ten den se totiž konalo vyhlášení Okresní ligy Svitavska z požárního útoku a jakožto první tým jsme se dohodli, že půjdeme v černých šatech a botech. Ta akce se mi hodně líbila, bylo tam několik desítek družstev ze Svitavska, které jsem na závodech normálně potkávala a k mému překvapení přijel i moderátor z Snídaně s novou a skupina Verona. Dobře udělaná akce, na které se mi hodně líbilo. Navíc-máme putovní pohár doma! Jej!
No a pak přišel dlouho očekávaný víkend...konečně! Hned v sobotu ráno jsem něco rozpitvala ve Photoshopu a tak doufám, že do Vánoc se to podaří. Jestli ano, bude tu hezký desing na motivy vánoc, ale ještě nic neslibuji. Máma byla nadopoledne v práci  a já se docela krutě pohádala se sestrou, že to opravdu museli slyšet i venku. Skončilo to tak, že se sebrala a šla na chvíli ven. [:/] Dostala jsem rozkaz, že si musím uklidit pokoj a rovnou jsem to vzala i s výměnou šatníku na zimu. Opět jsem udělala reorganizaci v poličkách. Já vyloženě miluji, když může uklízet v poličkách s knížkama [ :D]. Večer mě podržela můza a já z ničeho nic začala kreslit takové ty 'epické' obrázky, které v mém podaní nejsou tak epické, ale myslím si, že vzhledem k mému talentu, jsou dobré. Hodně jsem zavzpomínala na tábor, protože jsme na staré kartě našla fotky a videa z 'Battlů'. V noci mě napadlo mrknout na Pach krve 3 a je možné, že napíšu i recenzi spolu s filmem 'Kráska a zvíře'. Na ten film jsem se strašně těšila a konečně jsem ho viděla! Je to dokonalý film. Ty masky, ten příběh, herci. Opravdu povedená. Němcům nejde zapřít, že dělají překrásné pohádky... [ :3]
Páni, já se vždycky tak rozepíšu, že  je to pak článek na deset minut. No, ale už jsme u konce - neděle.


Odpoledna má zase přijet táta a tak je úklid v plném proudu. Tentokrát pro něj však jedeme a cestou se stavíme v obchodě, protože sestra opět potřebuje boty. Začínám si myslet, že utrácíme jen za boty. Nejdříve já dvoje, pak máma si koupila a teď sestra. A táta nějak stále prý boty nepotřebuje [ :D]. Já stejně spíše opravuji Preferido, protože se mi zdá, že jsme na něj úplně zapoměla. Poslední měsíce se věnuji jen 'Bradleyho deníkům' a na ostatní úplně zapomínám. Proto to musím vynahradit tím, že je opravím a převedu do PDF souboru a možná konečně dám na Wattpad. Preferido je snad nejvíce předělávaná povídka roku. Jenom ona si už poršla sna ddeseti verzemi a stále přemýšlím, že je to změní, protože mi nějaké fakty příjdou ujetá a nesedí mi do flash backu z 'Bradleyho deníků'.Až přijedu z města, chci ještě očekávat spoilery na další díl 'twd', který se dnes vysílá. Mimochodem právě jsem dodělala PDF verzi jednorázové povídky na motivy Darrena Shana - Steve and Vampaneze




Za tento týden bych vypsala snad dvě propisky, kdybych psala perem, protože to byl opravdu povedený týden, kdy mi myšlenky přímo běhaly po hlavě. Kromě menšího grafického zvratu ve čtvrtek bych řekla, že i moje 'výtvarné' zkušenosti dostaly zabrat. Vytvořila jsem několik návrhů na desing a menší grafiku, ale nezveřejnila jsem ani jednu povídku na Wattpadu! Bohužel tím jsem nesplnila jediný cíl, který jsem si minulý týden dala. Zato jsem koukla na dva filmy,ze kterých aespoň na jeden bude recenze. Vidím to na Krásku a zvíře...
Tento týden vidím jako: upsaný

A co vy? Jaký jste měli týden?


post signature



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři