Once upon a time [8]


 Buenos dias, Projekt je z dílny mnoha blogerů a jeho česká název je 'Bylo nebylo'. Cílem tohoto meme projektu je seznámit čtenáře s větou z knihy, kterou právě teď čtete nebo jste četli naposledy... Pro dnešní den jsem tedy zvolila právě knihu Oběť Molochovi od spisovatelky Asa Larssonové!

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Oběť Molochovi
Oběť Molochovi na Host.cz


 "Co ten pes tak vyvádí? Samuel Johansson v životě neslyšel tahle psa výt."

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
PT0rd.png 
Nevím jistě, proč jsem si knihu vybrala, že tuhle zrovna budu číst tento měsíc, ale stalo se. Dějem mi hodně připomíná nějaké detaily z knihy 'Zabijáci¨', která se také odehrává na honu. Ovšem v této knize jde o puuhý začátek. Co však mě zaujalo je slovo Moloch. Moloch je podle některých legend nějaký severský démon a tak jsem zvědavá zda si i tato kniha bude pohrávat s příběhem s rituály. Hlavní hrdinkou je opět žena, což mě na knihách z detektviní scény hodně přitahuje, protože napsat dobrou a věrohodnou ženskou postavu je prý nadlidský úkol. Graham Marsterton se s tím dokázal vypořádat, co tepre sama žena Asa Larssonová? Velice se těším, až se pustím do prvních slov!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

 Jaký je váš názor na ženské postavy, které jsou už dávno dospělé? Je těžké je napsat?
post signature

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři