Ve spárech démona - Kapitola první

Zal.jpg 
Anika Rodriguez | Ve spárech démona | Fantasy, horor
Rachel dostane do svých rukou případ, který jí jednou přivede do hrobu...


http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Buenos dias, tak a je po prvním dni ve škole a já vám přináší první kapitolu, která je zároveň takovou "předmluvou", kterou jste už mohli číst na mém Wattpadu, kde všechny kapitoly jsou dříve. Snad se bude líbit a děkuji za připomínky!
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

Jmenuji se Rachel Hanninson a pracovala jsem v psychiatrické léčebně v mém rodném městě. Jenže pak mi ze záhadných okolností umřel můj jediný syn Marco. Otec od něj odešel, ale to mu nebylo ani 5 měsíců. Prostě se jednoho dne zbalil a teď už jsem ho neviděla. Marca jsem vychovávala sama a nikdy mě to nemrzelo.
Ta smrt mě hodně poznamenala. Nechodila jsem ven, nestýkala se s přáteli a už vůbec jsem nechodila do práce, která pro mě asi nenalézala pochopení a po dvou divných rocích jsme byla vyhozena, i když všichni věděli, že jsem docela pracovitá a práce mi nedělá problém. Chvíli jsem si vydělávala jako servírka v barech a hospodách. Poté jsem se mírně opila a skončila jsem na záchytce. Ten rok byl pro mě nejhorší. Jednoho dne, když už jsem skoro ani nedouchala, za mnou přišel můj známý a přemluvil mě začít od znovu... s novým štítem.

Po pěti letech od smrti Marca jsem se přestěhovala do malého městečka nazývaného 'Mount Black' podle městského 'blázince'. Jeho pravé jméno však bylo jiné, ale to nestojí za zmíňku. Našla jsem se dokonce novou a přitom starou práci nahoře v psychiatrické léčebně, kde mě zaměstnali, koupila jsem si dům, nové auto, začala jsem zapomínat na tu tragickou smrt a začala jsem nový život... tedy alespoň jsem chtěla bohužel v tu chvíli, jak to bývá, se něco zvrtnulo..



Povídku najdete i na Wattpedu
Ask.fm: www,ask.fm/ajikaaja
FaceBook: Anika Rodriguez
E-mail: AnikaRodriguez@seznam.cz

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři