DIY - 'obálky' na tvé sešity, mini záložka




VLan.png 
Buenos dias, 
tak jsem ani já neodolala a jednou při kreslení jsem dostala nápad na menší DIY nebo-li Do it Yourself, což v češtině znamená 'udělej si sám'. Jelikož já sešity dostávám až na začátu ve škole, musela jsem se obejít bez nich, protože většina z sešitů, co mám doma už jsou nějak počmárané a jinak vyzdobené.  Nejsou to ani tak obálky na sešity, ale spíše takový zlepšení papíru ( :D) a další menší věc je malá záložka na růžek knihy ve tvaru příšerky. Není to nějaké zvlášť originální, ale tak alespoň uvidíte, jak to vypadá v mém podání. Snad se bude líbit!






Pokud si budete chtít udělat podobné vzory na vaše sešity snačí vám ty základní věci, které najdete doma vždy
a) časopisy
b) nůžky
c) lepidlo
d) papír či sešit
e) nějaké samolepky (není nutný)
Tak a jdeme na to!

'Obálka' na tvé sešity a papíry

1. Začneme si stříhat malé trojúhelníčky, tak aby nám seděli do sešity a počet seděl, tak jak to chceme. Já jsem použila časopis Sparkle, protože mi byo líto Epoch a jiných magazínů, které sbírám. 

Ccvw5.jpg 
2. Vystřižené trojúhelníčky začneme srovnávat na sešit a až nám rozvržení bude vyhovovat, začneme lepit.

8M09y
3. Finish! Jen můžeme přidělat nějaký bílý či černý papír, kde bude cokoliv napsané. Jednoduché a když se to povede je to překrásné. Příště doporučuji rozměřit si ty mezery mezi jednotlivými trojúhelníky jinak to bude kostrbaté jako mám já...dle mého se to cekem povedlo. Použila jsem hlavně květiny a ovoce, které se mi líbili. Poslední úpravu můžeme využít a zastřihnout okraje, kde nám kousky přesahovaly.
fgCDR 
Neudělala jsem jen tento květinový ale nedávno jsem si dělala jen tak ještě jeden a ten se mi docela i líbí. Jen jsem nemusela tolik rýt tou tužkou, protože to jde trochu vidět.
Ryqgs
Záložka na roh knihy

1. Uděláme si zaklad celé záložky, který je na tomto videu, protože mě by to trvalo hrozně dlouho než bych to všechno popsala a navíc by jste to nemuseli pochopit.:) takže odkaz na video je tu a já přeskočím k dalšímu bodu.


2. Když máme hotový ten tvar, začneme vybarvovat a doplňovat. Já udělám jednu stranu černou, tu která bude dole pod listem. 


3. K tomuto tvaru si přidělám i žluté zoubky příšerky, která mi poté přijde jako žabička :D
n1QzU


4. Zelený papír nemusíte lepit a můžeme ho použít přímo jako ten základní, ale já jsem měla obavy, že mi nezbude na celý a tak jsem ho přidělala teď. Omluvte mé nohy, ale když jsem seděla, tak jsem je tam neviděla. :D
Kl1H5
 5. No a přiděláme oči, které vybravíme a nakonec i nos. Upřímně mi to připomíná spíše žábu než příšerku, ale mohlo to být horší. 
6Wt7S 

A tahle to vypadá na našich miláčcích:

4iHB9


 No tak to by bylo asi všechno, co jsem dnes chtěla napsat. Snad se vám DIY líbil. Nezapomeňte okomentovat. Budu moc ráda!


8 komentářů:

  1. Podle mě asi nejlepší DIY co jsem snad viděla! Ten trojuhleníčkový sešit je boží! Ale ta záložka?! Ta je neskutečně rozkošna!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné! Překrásné! Moc se mi líbí ten sešit :D
    http://kosmetikapodleklarky.blogspot.cz/2014/08/rozhovor-s-youtuberkou-tynus.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tá záložka je vážne rozkošná! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovná. Já jsem moc kreativity nepobrala, nebo spíš jsem byla vždycky líná něco vytvářet, takže tvůj blog jako inspirace pro mě bude to pravý! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obálky sešitů se ti vážně povedli a ta záložka... Je to všechno opravdu moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři