Instadiary - Únor | The End of another chapter


Únor u mě proběhl nevídaně rychle a i když jsme všichni měli den navíc, skoro jakoby nebyl. No, ono i počasí moc nevypovídalo tomu, že by byl onen únor. Myslím si, že únor jsme prožila, jak nejlépe jsme mohla. Popravdě řečeno, budu si to muset nějak psát, protože mi úplný začátek poněkud vypadl. Každopádně ke konci jsem si užila zasloužené jarní prázdniny a nyní můžu jen brečet, protože další budou až za pár týdnů. 


  
 •Jedna z mála knih, ke které se stále vracím. :)  • Nově jsem si založila Twitter a chyběla mi "cool" profilovka. :D 
Jarní prázdniny jsem měla poněkud moc organizované, ještě v neděli přijela babička, se kterou jsem se od Vánoce neviděla. Den na to, v pondělí jsme jeli k druhé babičce, protože mamča slavila svátek a znáte to, chtěli zkrátka popřát. Postupně v týdnu jsem byla na výletě, v Brně a závěr jsem strávila s kamarádkou a na Benu Cristovaovi.

   
  • Hello, is it Spring?   • Na iced latté v Restaurant Tripola, kam jsme se s mamkou pozvaly. :D

  •  Závěr tohoto měsíce skvěle ukončen na Benovi. Měla jsem ho skoro jen na jeden krok! :D


A jinak a Instagramu už mě zřejmě nenajdete pod nickem "Anika Rodriguez", protože Instagram je spíše můj osobní a chtěla jsem, aby v tom mí přátelé měli pořádek, takže nějaký ten čas mě najdete už jen jako Andy Ducháčková.



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři