Instadiary - Leden | The End of another chapter

Jelikož jsem na přelomu ledna s únorem byla na lyžáku se školou, tak přidávám instadiary až takhle pozdě. Každopádně o samotném lyžáku a hlavně o fotkách z něj bude ještě takový jeden menší článek, takže omluvte, že za leden není moc fotek, protože většina z nich je z lyžáku a logicky je nebudu dávat do dvou článků...První měsíc v novém roce uběhl jako voda a po vysvědčení, které dopadlo pro mě velice dobře, i když mohlo být lepší, se situace ve škole trochu umírnila. Tak snad ten klid ještě chvíli bude vládnout, než nastanou zmatky z příjimaček. 



 
 
 • Far... To far :--)) • Moje první ochutnávka tohoto autora a jeho netopýr - recenze  Taky jste jako menší obdivovali tyto kalhoty a nikdy si je nekoupili?  •~ Are you, are you coming to the tree? 


 
 • Nějaký fade tady   • Yes, I don't care... [Andy potřebovala nové profilovky na Twitter :--)]


 • Náš spící miláček <3 font="">

Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

3 komentářů:

  1. Super fotky! Ja s prijímačkami stresujem už od začiatku februára, nakoľko mám práce teda viac než dosť... :D
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji a hodně štěstí s přijímačkami! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři