Once upon a time - Jackaby [William Ritter]

Once upon a time

...je meme projekt, který je v češtině známý spíše jako 'bylo nebylo', a je pořádané pod štítem blogu Kath. Cílem projektu je zveřejnit  první větu z knihy, kterou právě čtete. 

 
Goodreads

Byl konec ledna, Nová Anglie si oblékla kabát z čerstvého sněhu a já jsem právě přešla po můstku z lodi na břeh. 
 To nám to začíná nevinně, že ano? Jackaby je novinka od HOSTa, ke které jsem vůbec původně neměla v úmyslu lézt, ALE pak jsem narazila na anotaci a bylo rozhodnuto. Jsem tedy na začátku a musíte mi věřit, když řeknu, že tak originální a napínavou knihu je přímo potěšení číst mezi učením chemie a fyziky. V příběhu je zapletené všechno, co mám velice ráda. Od krimi zápletky přes kapku fantasy mytologie. Autor se mi vskutku trefil do noty  a zatím si při čtení skoro chrochtám spokojeností - you know how I mean it. Během mžiku se dostanu z prohřáté židle u kamen do sněhově ledové Nové Anlie a už jenom díky době, do které je příběh zasazení, jsem odhodlaná ji přečíst do konce. Už ted mohu jen a jen doporučit, tak uvidíme, zda se to změní či nikoliv...

Copak čtete v tyto chladné dny vy? Zalíbil se vám pan "Jackaby"?

Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři