InstaDiary - Listopad | The End of another chapter

december, winter, and christmas image

Ani jsem se nenadála a už je tu prosinec, na který jsem se těšila už od začátku listopadu a docela šíleně to uběhlo. Až mě to štve, protože to znamená, že se blíží pololetí. Jo, vidíte to, ještě nejsou Vánoce a já už tu řeším pololetní známky. Raději to nechejme být. 
Asi mě znáte, nikdy moc nefotím a tak proto vypadá tento článek tak jak vypadá, skoro prázdný. Přesto si však myslím, že některé fotky jsou docela pěkné a bylo by mi líto, kdybych svůj oblíbený formát článku nenapsala. 


 
 
  • Hned na začátku listopadu jsem v rámci dne otevřených dveří navštívili jednu ze škol na milované Moravě   •  Takovou pěkně tajemnou fotku se mi podařilo zachytit při ranní cestě do města   •  Poslední fotka, o které mohu s jistotou říct, že je podzimní. Musím se přiznat, že takhle se mi velice líbí   • Po delší době jsem si sedla ke knize. Listopad byl hodně náročný a bohužel jsem toho moc nepřečetla. 


 
  • Místní rozsvícení stromečku u nás na vesnici   • Focení hluboce deep fotek mi docela jde a tak si pro zábavu přidám ještě jednu, why not?
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři