When autumn comes to us | Anika Rodriguez

Je neděle, první volnější den po prvním týdnu u nás na škole, i kdy mě odpoledne ještě čeká trénink. To léto se brzy přehoupne a nám nastanou dlouhé a chladné podzimní večery, které později změníme na čekání na onoho Ježíška. Když už mám tu chvilku volna, kdy jsem si ráno vstala a nic nemusela dělat, pročítala jsem si jako každou neděli blogy, jejichž články se mi za ten týden nashromáždily. A že jich je požehnaně! Avšak tento článek chci věnovat hlavně podzimu, jak bych ho ráda prožila, co bych chtěla stihnout a jak si ho chci užít. 

________________________________________________________________


Mohlo mi být tak sedm let, kdy jsme chodívali s tátou na dlouhé procházky přes vesnici za babičkou na čaj a na buchtu. Jelikož jsme chodili kolem lesů, tak se všude povalovalo barevné listí, bylo chladněji, ale všechno bylo suché. Když jsme se dostali na kopce, začal foukat fakt ohromný vítr a já se vztekem pobíhala, že čepici nechci. Docela mi ty časy chybí, už minulý rok byl podzim takový nijaký, listí pomalu ani barvu neměnilo, stále pršelo, že se prostě nijak jít nedalo, a co vím, tak jsem si ho moc neužila. Tento rok bych to chtěla změnit, pokud mi to počasí však dovolí!
Na každé období si v hlavě dávám malá předsevzetí, či jak jinak to nazvat. Přes léto jsem si například chtěla odpočinou od školy, abych se do ní mohla v září pustit. 

Pravidelné návštěvy...
Hlavně, ale opravdu hlavně, bych chtěla začít opět chodit k babičce a dědečkovi, kteří bydli jenom na druhém konci vesnice. Víte, přes léto byl sice čas, ale vůbec v tom horku nebyla chuť se plazit po silnici do kopce a celkově se mi tam moc nechtělo. Což mě teď docela mrzí, protože jsem si někdy v únoru říkala, jak za nimi budu chodit každý víkend. Takže tento podzim už to chci dodržet! Přes týden se budu učit, takže to asi nějak nebudu stíhat časově, ale v sobotu nebo v neděli po oběde, prostě vezmu psa a v rámci pohybu to vezmu přes lesy nahoru. Alespoň na hodinku, protože není nic lepšího, než uvařený čaj s nohama na kamnech. 
Páni, úplně jako bych se vrátila v čase...

        

Knihy, knihy, knihy..
Přes to léto jsem toho moc nepřečetla, opět v tom mělo prsty vedro a tak trochu lenost, ale od toho je přeci podzim, ne? Vlézt na postel, vzít si něco dobrého k sobě a otevřít nějakou chladnou detektivku za podzimního večera, kdy venku fouká vítr a bije do oken. Takové sedmé nebe každého milovníka knih! Myslím si, ale nechci nic říkat, že na podzim a přes tohle období většinou přečtu nejvíce knih, tak uvidíme, jak na tom budu tentokrát! 

         

Učit se
Nemusím moc rozebírat, čeká mě poslední rok školní docházky na základce a s tím i rozhodování při výběru školy. Vidím to na docela chaotický rok a právě proto se do toho chci obout a snažit se nepromeškat moc dní ve škole, které by mi chyběly. Mám takové štěstí, že jsem člověk, který když si dá cíl, tak -si myslím- je schopný ho dodržet. 

Začít sušit ovoce
Je to taková menší vzpomínka pár let dozadu a opět souvisí s mými prarodiči. Jako malým nám krájeli jablka a hrušky a pak je vkládali na horká kamna. Dokážu říct, že mi někdy chutnali více než to obyčejné čerstvé jablko, protože po chvilce strávené v zimě přišli velice vhod! Krom toho najednou přicházím na chut ovesné kaši. Po roce heathly life mám chuť na ovesnou kaši, ke které se perfektně hodí sušená jablka a banány! 



Podzim mám hodně ráda už jenom z důvodu, že není takové horko, na které jsem děsně háklivá. Krom toho většina bot v mém botníku je právě na toto období, takže se nemohu dočkat, až budu moci vytáhnout své černé, kožené kozačky a obout se do nich... Taky pomalu přijde Halloween, což je svátek, který mám v roce nejraději. Jenom mě mrzí, že ho neslavíme jako v jiných zemích, protože popravdě - ta česká verze je nic moc. Zkrátka a jednoduše si myslím, že podzim je třeba milovat a ne nenávidět, protože bude zima. Vždyť většina z našich vzpomínek pochází z podzimu. Co se týče mě, tak nejvíce vzpomínek mám právě na podzim. 
Sice do toho oficiálního máme ještě trochu času, ale abych pravdu řekla, tak já už se cítím jako na podzim a na ten oficiální se nemohu dočkat!

Co máte rádi na podzimu vy? A co byste chtěli stihnout vy? 
Instagram | Facebook | Ask
Images from WeHeartIt.com 

2 komentářů:

  1. krásný článek, úplně jsi mě naladila na podzimní náladu a už se vidím s čajem a knížkou zabalená v dece na gauči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tak jen přežít ten týden a bude sobota! :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři