School year 2014-2015 | Anika Rodriguez

Já nevím, jak vy, ale my to už máme za sebou. Dnes ráno nám v 9:00 definitivně skončil školní rok 2014/2015, devítka odešla a tím jsem se do potencionální devítky posunula já. Vím, že spousty škol ještě příští týden jde do školy, a tak nezbývá nic jiného než děkovat přízni osudu za dva dny ředitelského volna. A těm, co ještě dva dny musí přečkat, popřát hodně nervů, protože moc dobře vím, jak by to vypadalo, kdybych ty dva dny měla odchodit já....

F3h2w.jpg
________________________________________________________________

O nervech v mé hlavě toho asi už víte dost, poslední tak tři měsíce nazpět, už jsem se vyloženě ve třídě mezi některými lidmi necítila vůbec pěkně a přála si, aby byl ten konečný den, kdy půjdu domů s hlavou v oblacích, že dotyčné osoby neuvidím před dva měsíce. Nevím, nikdy jsem to tak neměla, ale tento rok je celý jiný, změnily se mi názory a já upřímně říkám, že takhle jsem se na prázdniny netěšila. Nemyslím si, že by to bylo kvůli volnu, ale spíše kvůli některým lidem, od kterých  vypínám hlavu a dva měsíce o nich nechci ani slyšet. Když to po sobě čtu, připadá mi to trochu kruté, ale píšu to tak, jak to cítím...
Nejlepší na prázdninách je právě to, že když se s někým vidět nechcete, tak se s ním nevidíte, pokud nebydlí na ulici proti vám. Já vůbec neberu prázdniny jako čas, kdy musíte jet na dovolenou, to vůbec, já to vidím jako čas, kdy si můžete odpočinout. Těch deset měsíců v jedné třídě s těmi samými lidmi je někdy opravdu moc. 

😏Co se mě týče, já jsem se svým vysvědčením spokojená. Vím, že to není nejlepší, ale vyznamenání mám, to je pro mě hlavní. Dokonce jsem se oproti minulému pololetí zlepšila ve třech předmětech z dvojek na jedničky. Němčina, která mě tedy totálně překvapila, že mám za jedna, i přes mou neochotu k tomuto jazyku. Přírodopis, na který nemám moc co říct, protože tam šlo o to, že jsem to flákala minulý půl rok, a hudební výchova. Ne, neptejte se mě, jak jsem z hudebky mohla mít za dva, já sama to nevím! Pamatuji si na ten moment překvapení, kdy jsem se dozvěděla minulý půlrok, že mám v hudebky za dva...je dobře, že jsem si to opravila.  I s tímto hodnocení mám tedy šest dvojek, no.  Jak říkám, není to nejlepší, ale vzhledem k tomu, že vím, kde mám hranice, jsme spokojená. 
Upřímně se do devítky docela těším. Vím, že to říká každý, ale já jsme si do příštího roku slíbila, že ten půl rok ještě zaberu. Přece jen, kdybych náhodou neuspěla u příjímaček, počítalo by se mi i první pololetí z devítky a já bych nerada měla trojky. Konec konců jsem zjistila, jak se učit, tak abych všechno zvládala a poslední tři měsíce mi to pěkně vycházelo, takže když jsme přišla na taktiku, myslím, že mám na o něco malinko více. Například podle češtinářky mám i na jedničku a to i bez toho, abych se nějak učila. 

No school😍

Jako budoucí žák devítky taky už budu mít možnost výběru školy, kam bych se další rok odebrala i se svými znalostmi. Už tak trochu představu mám, ale osud mě zavede tam, kam mé kroky mají jít.  Když se s námi letos devítka loučila, respektive s učiteli, tak většina měla fakt vodu v slzných kanálcích. A to nemluvím o jedné z paní učitelek, která se tam schovávala za zídku, aby se mohla pak bez slz vrátit. Přiznám se, že i já jenom z toho pocitu, že vlastně něco končí, jsem se držela tak tak. Co já vím...asi jsem přecitlivělá...
Neříkám, že mě to na základce nebaví, ale už se docela dost těším  na konec devítky. Přece jen pak budete jinde, s novými lidmi, nové zážitky, nový kolektiv a začnete úplně jiný styl života. Nevím, zda je to dobře se tahle těšit na to, až odejdu jednou i já. Možná v tu chvíli, kdy tam budu stát já a loučit s s pedagogy, budu mluvit jinak...

S jakým vysvědčením jste se doma 'chlubili' Vy? Patříte tedy k těm, co míří na střední?

 ______________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

8 komentářů:

  1. Já jsem na střední a máme vysvědčení v úterý, ale já v pondělí nepůjdu do školy, tak my jakoby také začali prázdniny. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v úterý to už je jenom tak na hodinu, takže to už se nějak přížít dá.. :D :)

      Vymazat
  2. Hezký napsané.Docela se těším do 9, ale netěším se, až budu muset opustit ty super lidi :( Taky mám na svém blogu článek na tohle téma :)

    http://kristenslittleinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Nedávno jsme tvůj článek už viděla. :D Samozřejmě že i u nás je pár fajn lidí, ale ...zkrátka se těším, no :/ :)

      Vymazat
  3. http://unravel-thoughts.blogspot.cz

    Já se taky docela těším, jak z naší třídy na dvě měsíce vypadnu. Také mířím do deváté, ale na střední nejdu - jsem na gymplu, a jelikož změnu školy neplánuju, budu s těmito lidmi muset vydržet asi až do matury...
    jinak, pro vízo si jdu teď - sedm jedniček, sedm dvojek, takže vyznamenání *tádydádydá* :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu si představit, že bych už byla na gymplu hlavně proto, že nejsem vůbec typ člověka na gympl :D Každopádně gratuluji k vyznamenání! :)

      Vymazat
  4. Já už jsem se prázdnin nemohla dočkat.. Konečně je to tady. Sice teď musím makat na brigádě ale zato srpen budu mít volno a moc se nato těším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nebo díkybohu si ještě musím na brigádu rok počkat, ale upřímně bych do toho šla už tento rok, protože mám v plánu si našetřit na jednu nutnou věc, takže by se mi to hodilo.. :/ :)

      Vymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři