InstaDiary | April!

GoL58.jpg

Ten měsíc hodně rychle utekl, co? Už je to měsíc, co byl poslední Instadiary. Nejsem ten typ, co fotí opravdu všechno, až mu Instagram přetíká. Fotím jednou za čas, ale tento měsíc byl docela bohatý, alespoň pro mě. Takže pokud vás tyto články svým stylem baví a rádi je čtete, nebojte se otevřít.. 





» První řada The Walking Dead aneb už nejsem pirát » Re-reading Procesí mrtvých » (ne)viditelné srny v pozadí » Změna profilové fotky po dlouhé době



Kniha: Past » První běh v přírodě po zimě » Kniha: Ostrov Lhářů » Kniha: Bílý kůň


Focení ve škole » Pálení čarodějnic 2015

To byl můj duben ve fotkách! Teď už mohu prozradit jen to, že se připravuje zúčtování za duben, ve kterém určitě zmíněné knihy uvidíte.

Jaký obrázek na vás nejvíce zapůsobil? Píšete také tyto 'Instadiary'? Hoďte odkaz, ráda je čtu.. :) 
Instagram


___________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

1 komentářů:

  1. Jééé, já letos skrz práci na pálení čarodějnic úplně zapomněla :-(

    http://thereflectionofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři