Unboxing 0.3

Pěkně mi tento týden začal, přišla kniha! O kterou to dnes půjde a jakou budeme rozbalovat?
* * *
pq42A
Vx976
RZXr3
Zgmcj
iI1zC
N8TSW

A je to venku! Kniha, za kterou děkuji e-shopu MEGAKNIHY, Bílý kůň, což by měla být dystopie. Anotace zní dobře a obálka je naživo opravdu překrásná. Trochu se budu bát o přebal, ale tak snad to  vydrží, protože ten bych opravdu nerada roztrhla. Jde o maličko starší knihu, která má být prvním dílem trilogie, ale té se asi nedočkáme. Těším se, až ji rozečtu, ale nevím, zda to ještě dnes bude, protože já se teď budu muset jíst učit. Bohužel.. školu nijak neovlivníš. 
 Na závěr instagram fotka, která slouží zároveň i jako ochutnávka InstaDiary, který už plánuji, protože ten duben utekl opravdu rychle. 

oI8Fn

Líbí se vám obálka, tak jako mně?

Jde o starší knihu, a tak se ptám, četli jsme jí už dávno, nebo je to pro vás nová zpráva?

_________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři