Once upon a time - Andrew Fukuda: Past

zyF6t.png
Buenos dias, Once upon a time nebo také knižní Bylo nebylo je meme projekt, který je na blogosféře poměrně známý. Jeho cílem je zveřejnit větu či dvě z knihy, kterou právě čtete. Měla by to být první věta z dané knihy. 
A tentokrát naprostá novinka ze světa upírů - poslední díl trilogie Hon s názvem Past!

Databáze 

"Vlak dorazil  ke svému cíli uprostřed dne."

Na tuto knihu jsem se opravdu těšila už od prvního dílu, protože trilogie Hon mě upoutala hlavně nápadem na docela jiné upíry. Navíc poměrně ráda čtu upíří knihy a tudíž by mi nedala problém žádná s dobrou zápletkou. Druhý díl skončil velice otevřeně a opravdu mě naštval, což asi ti, co četli, pochopí. Teď se přiznám, že jsem teprve na první stránce, protože si snažím knihu vychutnat a chci se do ní pustit teprve zítra. Když jsem tak rychle prolítla očima všechny kapitoly, potěšilo mě, že jde o krátké a výstižné kapitoly, tudíž by měla kniha ubíhat mnohem rychleji. Já si myslím, že  tahle kniha stojí určitě za recenzi stejně jako předchozí díly. Teď už jenom počkat a zjistit, jak se děj vyvine a zakončí. 

Měli jste na tuto knihu taky spadeno, nebo ji vidíte úplně poprvé a vůbec netušíte o jakých knihách je řeč?
__________________________________
Instagram | Facebook | Ask
Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři