Once upon a time - Zom-B


h4xnY.jpg
Buenos dias, týden se s týdnem sešel a je tu další úterý. Úterý se už typicky nese ve stylu knižního meme projektu Once upon a time, jehož česká obdoba je spíše známá jako Bylo nebylo. Cílem tohoto projektu je zveřejnit větu či dvě kratší z knihy, kterou právě teď čtete nebo jste právě dočetli. 
Pokud už jste viděli můj můj páteční unboxing, je vám jasné, o kterou knihu to dnes půjde. Tou knihou je Zom-B od mistra hororů Darrena Shana!

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

"No, jasně zombie. Já tady řeším opravdový problém!"
Wow, wow, wow! Nic jiného snad nejde na tuto knihu říct. Můj nejoblíbenější autor a jeho nová série, na kterou jsme museli čekat dva roky než bychom si ji přečetli v češtině. Opravdu uzoučká knížečka plná těch nejnechutnějších zvratů, šoků a neustálé napínavosti! Aneb má slova z připravované recenze. Pokud jste ještě nikdy Shana nečetli, máte jedinečnou možnost, protože jeho díla by měl alespoň jednou zkusit každý hororový fanoušek. Od autora známe především ságu o poloupíru, o démonech, ale o zombie? Byla jsem zaskočená, že něco takového vůbec Shan napsal, protože nikdy bych si nemyslela, že něco o zombie napíše. Každopádně v příběhu jsou jeho klasické rysy a nemá cenu se tajit, že o nic nejde. Protože jde o hodně! Myslím si, že v zítřejší recenzi si toho povíme více...


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři