SHIRTINATOR | Trička jsou potřeba



Poslední dobou se jakoby s názvem 'Shirtinator' roztrhnul pytel a musím se přiznat, že jsem chvíli tápala, co vlastně to je, a pak jsem na to narazila.  Shirtinator je jedna z mála neknižních či nekosmetických 'firem', co nabízí spolupráci s youtubery a blogery. A jak to bývá, zkusila jsem tedy své štěstí..

Ani ne pár hodin na to mi v e-mailu vyčkával e-mail s potvrzením a s informacemi. Moje nervy z toho, zda se to podaří, přešli v nervy, co si vlastně chci vytvořit. 

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

9RPOy.jpg
Pár z motivů  keep calm
Na této poměrně velice známé stránce je cílem vytvořit si své vlastní tričko, bundu, mikinu, ale i dárkové předměty s potiskem. No a řekněte, nebyl by to pěkný dárek pro vašeho nejlepší kamaráda nebo sestru? Kromě klasického textu si můžete vybrat i oblíbené motivy ostatních a hlavně oblíbené 'KEEP CALM' potisky, kterých je tu opravdu mnoho. Kromě toho, stránka nabízí možnost vytvořit si motiv svůj v nějakém grafickém programy a následně ho importovat na vaše tričko. Pro mě, jakožto člověka, který v budoucnosti by chtěl pracovat s grafikou, to byla docela šance se trochu více vyřádit, ale bohužel Photoshop se zrovna rozhodl stávkovat, a tak jsem to raději nechala čistě na webu.


Myslím si, že o stránce už hodně, ba dokonce všichni z vás slyšeli, a proto pro vás není novinkou, když řeknu, že web a celkově mé dojmy jsou opravdu velice kladné. Už jenom ta pointa stránky je dokonalá. Kdo by nechtěl mít své vlastní tričko? 
Co se týče fontů, které jsem nastaveny, tak jsem spokojena, že je tam klasický 'Impact', který se výborně hodí pro snad všechny typy nabízených věci. Trochu mi tam chyběl Arial nebo New Times, ale to už je opravdu drobný fakt, který jakoby zmizel při objevení grafických fontů, které jsem tedy nevyužila, ale chtěla jsem. 
Podle mě máte opravdu hodně možností i ty, které třeba jiné firmy nenabízí ani v zahraničí. Celkově jsem se dívala na stránku očima návštěvníka a velice se mi zalíbila a to nejen tou grafickou stránkou. 
A jak jsem si tedy své tričko vybírala?
 Chtěla jsem si vytvořit něco, co nejde koupit, co bude jen a jen moje a v první řadě mě napadlo tričko 'Anika Rodriguez'. Zkrátka si udělat takovou nenucenou reklamu, ale od toho jsem upustila, protože byly i lepší nápady. Druhým nápadem bylo něco ve stylu 'KEEP CALM' a chtěla jsem '...and hide behind Daryl Dixon', což je pro fanouška The Walking dead asi velice známá věta. Popřípadě jsem váhala nad 'keep calm and call Daryl Dixon', 'keep calm and be walker' a nebo 'keep calm and love Dixon's brothers' s tím, že by vzadu na zádech byla křídla. - Jenže pak mě to nějak přešlo, protože si triko podobného smyslu a motivu budu objednávat.
Další na řadu přišlo Španělsko.. opět ve stylu 'KEEP CALM'. Návrh byl 'keep calm and habla espaňol' nebo 'keep calm and live in Madrid'. Dokonce jsem v motivech našla i již udělaný motiv nápisu Madrid, což považuji jako plus! - ale opět se mi něco nezdálo.
A tím jsme u posledního návrhu, u kterého jsem už zůstala - 'Keep calm and read Darren Shan'. Ta věta mě myslím si, že vystihuje snad nejvíce. Zvolila jsem klasikou černou barvu, která se hodí prakticky ke všemu, a na nápis, aby byl vidět, použila bílou. 

gdtUy
Opravdu jednoduché tričko a přesto vypadá dobře, že?  Korunku jsem tam nechtěla, protože vždy, když jsem jí tam zkoušela dát, moc se mi to nelíbilo. Takhle to stejně vypadá lehčí a tak trochu hezčí...
Když jsem dokončila přední stranu, myslela jsem si, že to bude stačit, ale pak mě napadl jeden citát z knihy, který i stále vrtá v hlavě a opravdu jsem si ho oblíbila, a tak jsem ho tedy napsala na záda. 
oPYRA
I když to nebude vidět často, protože vlasy mi to skryjí, budu to tam cítit, budu cítit takový symbol celé ságy. I ve smrti můžeš být vítězem - to pro mě znamená, že někdy máme nadvládu nad svým osudem, nad scénářem života a že musíme bojovat, i když se smrt či neúspěch bude zdát být tak blízko. 
A takhle bude vypadat moje finální tričko ze stránky SHIRTINATOR. Jsem opravdu ráda, že se mi naskytla možnost něco takového vytvořit  a mám z něj opravdu radost. Teď už jen zbývá čekat a vy můžete  čekat se mnou, protože jakmile bude u mně doma, nejen, že možná bude unboxing, ale bude i druhý článek, kde už ho uvidíte naživo...

Chci moc poděkovat SHIRTINATOR za poskytnutí trička pro blogera a za naši spolupráci, tré si velice vážím. 

1 komentářů:

  1. Taky bych s nimi chtěla někdy spolupracovat, ale teprve začínám =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři