The Walking dead | 2. part




 http://nd06.jxs.cz/132/995/1c1f8eb931_99349087_o2.png
Buenos dias, pokud jste fanouškem tohoto post-apocalyptického seriálu, který u nás běží na stanici Prima COOL, rozhodně neváhejte se podělte se o svůj názor se mou! V druhé části tohoto projektu proberu pár bodů, abych tuto challenge nepsala měsíc.. takže otázky a jiné informace jsou tu...
Takže začnu asi  body na dnešní den:
#2 #6 #8
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Carol Peletier je moje nejoblíbenější ženská postava z celého seriálu! I když jsem si z počátku viděla jako ufňukanou ženskou, která si vše nechá od manžela líbit.Později se pro mě velice vyznamenala. Už jen z toho důvodu, že to mezi ní a Darylem pořádně začalo klapat. V průběhu třetí a čtvrté série se její charakter začal ještě více zesilovat a dokonce úplně zapoměla na její dceru, což jsem se docela i divila, protože chvíli vypadala, že se kvůli tomu zabije. Naštěstí jí režie neodstranila ze štábu a my jí tak teď můžeme stále vidět v The Walking dead. Její povaha se mi velice líbí a zvlášť teď v páté sérii seriálu. Nechci vám toho příliš prozradit a proto se o ní nějak rozsáhle nerozepisuji... ale proč jsem si vybrala ksakru ji, když je tu i Lori? No.. to si nechám napříště, kdy si o ní trochu popovídáme
 Carol je zároveň jeden z aktérů toho nejlepšího páru v TWD - Caryl! Pro někoho Caryl a pro někoho Darol...nebo-li Daryl a Carol.
Tento vztah je výjimečný v tom, že to vůbec nebylo čekané. Daryl se zdál jako  frajer, který rozhodně o vztah v zombie apokalypse nestojí, ale najednou se objevila Carol a kupodivu jim to vyšlo. Polovinu oblíbených scén hrají právě tito dva...
A přicházíme k oblíbené scéně a teprve teď vám prozradím, proč jsem tyto body dala dohromady. No jo, ale problém je v tom, že někteří z vás určitě první díl páté série neviděli a proto, pokud si nechcete zkazit požitek a překvapení, přeskočte až na konec za GIFy....Nebude to extrémní spoiler, ale pro některé asi jo :)

***




 
Ok.. takže - Jak jsem již napsala. Moje nejoblíbenější scéna byla zveřejněna v prvním díle páté série, kdy vlastně úplně na konci se některé z postav opět nacházejí a ta scéna, která se tu mezi Darylem a Carol objeví mě doslova vehnala slzy na krajíček :')  Opravdu se tvůrcům povedlo dohnat fanouška tohoto páru k slzám!





***

 

Carol je zkrátka nejlepší ženská postava  a spolu s Darylem tvoří nejlepší pár ze seriálu! Doufám, že mě prominete ten menší spoiler uprostřed, ale já jsem ho nemohla nezmínit... :)



Znáte tento seriál? Jaký je váš názor na výše zmíněné postavy?








1 komentářů:

  1. Souhlasím, moje nejoblíbenější postavy ve Walking Dead jsou také Daryl a Carol :) A naopak jsem nikdy neměla moc ráda Andreu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři