Nedělní siesta #4 - I want to Snowboard

yZLDF.jpg
Buenos dias, týden je opět za námi a musím uznat, že opět utekl docela rychle. Než jsem se stačila rozkoukat, už byl pátek. Tak tedy je tu další díl Nedělní siesty, kde si povíme, co se za uplynulý týden nejvíce stalo a co ne. Taková rekkapitulace celého týdne v jednom článku. Myslím si, že to mému blogu neuškodí.
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png



Nemohu řít, že bych se na tento týden těšila, ale ani ne, že jsem se netěšila. Popravdě jsem prvních pár dní byla nehorázně mimo i ve škole, že si toho všimla i němčinářka, která se mě zeptala jestli jsem v pohodě. Co bych nebyla? Jen bych nejraději prospala budoucí zimu.


Pondělí začalu úplně dokonale, protože polovina třídy nebyla ve škole a tudíž nám odpadlo odpolední vyučování. Takže jsem přišla domů, napsala si věci do školy, pouklízela si pokoj a šla se trochu věnovat opět blogu, povídkám a jiným stránkám.
Los ExcèntricosÚterý je pro mě den zmatků, protože ve škole máme nekonečno mnoho hodin, do kterých se fakt musíte učit a jediné štěstí, že jsme nepsali test a já se nechala vyzkoušet z angličtiny už v první části podzimu. Po tomto dni jsem se jako vždy ještě zmohla zalézt ke knížce[bohužel přečíst jen asi dvě kapitoly], napsat něco na blog nebo se trochu zauit ve PhotoShopu.
Středu a čtvrtek jsem měla volno, protože Informatiku máme jednou za 14 dní a zrovna tento týden nebyla. Zrovna v tyto dva dny jsem byla asi nezmatenější, ani nevím proč, prostě jsem ráno vstala a tvářila se úplně jako jiný člověk.
Ve škole v pátek nás navštívila jedna budoucí učitelka, se kterou já běhám u hasičů. Takže si možná už příští rok budu tykat s učitelkou [ :D]. Navíc jsem byla hodně šťastná, protože sem poslední přestávku ve škole dokončila první část spin-off k 'Preferido', která je zaměřená na život Bredleyho!
.
Můj sen :3, který mi nikdo nevěřil.
 Máma nám oznámila, že se babička stěhuje a my jim pojedeme pomoc. Dozvěděla jsem se, ale kam se stěhuje. A tramtadá - bude bydlet kousek od velkého vleku! Jsem docela velký milovník lyžování a letos bych chtěla zkusit i snowboard a byla bych tak asi jediná snowboardistka na lyžáku. Moc se těším až za nima budeme jezdit, protože doteď jsem každý rok[ už pět let] jezdila jen na otravných lyžích a proto bych se do příštího roku chtěla naučit na tom snowboardu.. A co já vím? Třeba už tento rok budu na Martě I. řádit na boardu. [ :D]
Sobota je mým oblíbeným dnem a já se těšila, že budu mít celý den volno -měla jsem ho! Snažila jsem se něco napsat, ale nějak mě v ten den obcházely dobré nápady do nové kapitoly a tak jsem spíše hrála hry a dokonce se po dlouhé době dívala i na filmy, které jinak sleduji jen na notebooku.


Blu-ray the amazing spiderman 2
Nejlepším Spidermanem je jenom on ..
No.. a jsme v součastnosti - neděle. Večer před dneškem mi máma řekla, že dnes tedy pojedeme pomáhat stěhovat a o pár minut později mi najednou dojde zpráva, že mám trénink z hasičema. Tak proč ne?! ... Nakonec jsem to vymyslela tak, že pojedu za babičkou, ale musíme se brzo vrátit, abych stihla tréning. Vycházelo to do té doby než nás zastavili policisté, kteří nás dvacet minut drželi na místě a kontrolovali vlečku a jako třešnička na dortu - čekání na dva za sebou jedoucí vlaky.[to dokáže člověka naštvat]. I přes to jsme to stihli a já celou tu hodinu zkoušela náběhy, kolečka a dá se říct, že jsme pořád běhali. Teď už doufám, že do večera bude klid. Lehnu si k počítači, kouknu na seriál, něco napíšu... možná i něco přečtu.


Neřekla bych, že se mi tento týden nedařil, protože to bych lhala, ale zázraky se taky neděli. Přesto jsem dokončila povídku, kterou jsem psala už neuvěřitelně dlouho a to byla první část - na pondělí už jsem připravená začít tu druhou.
Jelikož už asi 4-5 měsícem chodím každý den běhat, skákat.. prostě cvičit. Tento týden nebyl nějakou výjimkou, ale bohužel jsem to asi přehnala a nevyšlo mi ani jedno volno. Teď už s tím nic nenadělám, ale docela mě bolí svaly. Alespoň jsem se ponaučila. Stihla jsem vydat opět 6 článků!  Tudiž jsem vynechala jenom sobotu, za což jsem ráda a myslím si, že to všem budu nadále vyhovovat. Úterý, čtvrtek a neděle jsou projekty či meme a ostatní dny jsou povídky a random posty.
Tento týden dostává 'tag' :  Klasicky normální týden Aniky Rodriguez!

A jaký jste měli týden vy? Stihli jste to, co jste chtěli?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři