Nedělní siesta #2 - Proč jsem to udělala?




yZLDF.jpg


 Buenos dias
týden nám utekl jako voda a já včera při hraní her začala přemýšlet, jaký to článek se dnes najde a zda vůbec nějaký bude. A rozhodla jsem se pro nový každotýdenní článek se jménem 'Nedělní siesta', kdy si povíme, co se za ten týden seběhlo a co mi nevyšlo. Taková rekapitulace celého týdne v jednom článku. Snad vám to nebude až tolik vadit, ale myslím si, že jednou za čas by se i ten neknižní článek měl napsat.. :)






http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png


Tento týden proběhl kupodivu v méně zmateném stylu než mé obvyklé, ale i tak se to nevyhnulo bez menších potíží. 
📚

Rozečíst knihu ✓


Klasicky začnu pondělkem, kdy jsme se třídou vyjeli do Zleného Vendolí, abychom tam trochu pomohli se vším. No.. ale já si ráno vstanu, kouknu ven a vidím sluníčko a tak si vezmu lehkou bundičku což jsem dělat neměla, protože jsem doslova mrzla. Po asi 3 hodinách strávených nad venčením psů a jiných pracích jsme jeli do nedalekého města a nemohla jsem si nekoupit knihu. A jelikož jsem o několik dní později měla svátek, vybrala jsem si trochu dražší - Percyho Jacksona a Poslední z bohů! [za několik dní recenze ;) ]

Po příjezdu domů jsem si stihla tak akorát vzít legíny a běžet na hasiče, protože jsem měla opět zvláštní tréning, protože se trénovalo na poslední závod v sezóně. 
Úterý nestálo doslova za nic, protože ve škole máme nejvíce nudných předmětů a po nich jsem musela jet ještě na očkování. No a středu a čtvrtek jsem strávila ve škole a po obědě doma, protože jsem nedávno hodně popřemýšlela zda budu do budoucna vůbec všechno stíhat. Blog v žádným případě zrušit nechci a hasiče už vůbec ne, protože je to jeden z mála sportů, který dělám a baví mě. Nakonec jsem se rozhodla pro skončení s tančením v ZUŠ. Na půl duše jsem ráda, že teď budu mít více času, ale na druhou stranu je mi to trochu líto...
http://data2.whicdn.com/images/139164181/large.jpg

Napsat 5 článků ✓

Pátek mohu přeskočit, protože se nic nedělo kromě mého svátku a tak přecházím na sobotu, kdy se odehrávala hodně důležitá soutěž pro tým, se kterým běhám. Tentokrát jsme soutěžili o první místo extralize v kategorii ženy.  
A úspěšně se nám to povedlo! Jsme první v extralize! I když jsem neběžela, byla jsem se kounout a fandit, co nejvíce. 
A tím jsme se dostali k neděli. Právě teď je chvíli po polední svačině a já opět vymýšlím další články na příští týden, čtu 'Ženu v kleci' a v neposlední řadě koukám na recenty, abych věděla, jak se dělá filet bez smažení, což je trochu vtipní a divné zároveň..

Takže a vyhodnocení celého týdne zní: Udělala jsem toho opravdu hodně, co se týče blogu. Dokonce jsem se dokopala opetřít PhotoShop a spravit záhlaví a kompletně změnit vzhled. Vyšlo pět článků, což by i můj cíl!
Tento týden dostává 'nálepku': Celkem klidný s rozumným rozhodnutím.

A jaký jste měli týden vy? Stihli jste vše, co jste chtěli?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři