Once upon a Time - Z lásky k Vám [ Amanda Prowseová ]


ONCE UPON A TIME

...je meme projekt, který je v češtině známý spíše jako 'bylo nebylo', a je pořádané pod štítem blogu Kath. Cílem projektu je zveřejnit  první větu z knihy, kterou právě čtete. 



"Kathryn Brookerová se podívala, jak z něj vyprchává život, přesvědčená, že spatřila jeho černou duši, jak mu vyklouzla z těla, vzápětí se propadala podlahou  a klesala stále níž a níž."


Pokud si vzpomínáte na jednu z recenzí, která se tady nedávno objevila, na knihu "Okamžik všeho", zmínila jsem v ní, že začínám mít žánr "ženské literatury" stále raději a raději. No, nenechalo to na sebe dlouho čekat a já se vrhla do další knihy z nakladatelství Host s názvem "Z lásky k Vám". Co bych o ní tak asi měla povědět? Asi začnu tím, že by se jí nemělo říkat "ženská literatura"! Jsem zhruba v první třetině a příběh si neskutečně užívám. Je jednoduchý a přitom naprosto zajímavý, strhující a skoro mě nechce pustit! Uvidíme, uvidíme, nemohu dělat ukvapené závěry, ale něco mi říká, že to bude velice pozitivní recenze....

Anika Rodriguez 

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři